PRODEJ 2.0: Jak prodávat, ale „neprodávat“

Jak mít v prodeji skvělé výsledky a zároveň se vyhnout tlačivému stylu prodeje?

Na workshopu Jak prodávat, ale “neprodávat” si projdeme principy tzv. neprodejního prodeje. Vyzkoušíte si, jak se vytváří nákupní atmosféra, jak být chameleonem a lépe se naladit na jednotlivé typy zákazníků, jak zapojit zákazníka do schůzky a nebo jak zlepšit svou prodejní prezentaci pomocí strategií ovlivnění.

 

 Na workshopu se dozvíte:

 

  • Jak vytvářet na schůzkách neprodejní atmosféru?
  • Jaké existují vyjednávací styly - jak využít svých výhod a umět se přizpůsobit druhým?
  • Jak komunikovat v prodeji, abych dokázal lépe zaujmout?
  • Jak fungují kalibrované otázky v prodeji?
  • Jak navést zákazníka k uvědomění si potřeby pomocí metody SPIN?

  Lektor: Michal Musil

  • Dlouhodobě se zajímá o to, co věda ví o oblastech ovlivňovací, komunikace a vyjednávání, a tyto teoretické poznatky i praktické zkušenosti šíří ve firmách formou školení či projektů (CPI, Unicredit Bank, KPMG, Air Bank, Hartmann atd.).
  • Spolu-zakládal pražskou pobočku GrowJOB a měl na starosti rozvoj obchodního týmu.
  • Působil jako interim managera v reklamní agentuře Attack Promotion s rozvojem obchodního týmu a náborem obchodníků
  • Spolupracoval se start-upem Feedyou Agency v rámci business developmentu v Německu
  • Je akreditovaným mediátorem a vede kurz o vyjednávání a komunikaci pro magisterské studenty na České zemědělské univerzitě.
  • Je autorem online-kurzu k prodeji a obchodní komunikaci, který vytvořil ve spolupráci s firmou Raynet, která vyvíjí nejrozšířenější české CRM (raynet.cz/salesmajstr).

Lehké občerstvení v ceně kurzu. Bagety, muffiny, káva Nespresso, čaj, voda.

 

Cena: 2 490bez DPH3 013vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje