Jak připravit a vést dokonalé AC

Co získáte: Návod na přípravu a realizace „assessment centre“ pro realitní kancelář, které přináší mnohem spolehlivější způsob výběru než klasické rozhovory a to i ty, které mají přívlastek „behaviorální“. Domů si odvezete kompletní metodu AC včetně na místě připravených testů, rolových her, případových studií, apod. Program AC je využitelný pro jednotlivce i skupinu a je možné jej nadále v kanceláři upravovat a zdokonalovat na základě postupně získávaných zkušeností.

Metodika „assessment centre“ poskytuje komplexní informaci o předpokladech a schopnostech vybíraného člověka. S vysokou mírou pravděpodobnosti ukazuje, jak se bude daný člověk chovat v reálných praktických situacích. Pokud AC dobře zohledňuje požadované kompetence makléře a pokud jsou tyto kompetence správně Identifikovány a „změřeny“ na základě cíleně navozených situací, pohybuje se pravděpodobnost úspěšného výběru mezi 70 – 90%. Výběr pomocí AC kombinuje skupinovou a individuální formu a zpravidla probíhá ve dvou a více kolech. Z hlediska časové vyžaduje jen o málo větší časovou investici než klasické výběrové či přijímací rozhovory.

Cílová skupina: osoba v kanceláři zodpovědná za celý nábor makléřů nebo alespoň jeho akviziční část

Program: 

  • Assessment Centre - odpověď na to, jak ověřit kompetence z několika doplňujících se úhlů současně a u několika uchazečů najednou
  • A co když mám pouze jednoho uchazeče – výhody kombinace technik AC pro jednotlivce
  • Jak připravit AC? Metodika Assessment Centre: testy, rolové hry, případové studie, týmová cvičení, závěrečný rozhovor
  • Proč a jak připravit a zpracovat „Záznamní list“ pozorovatele / hodnotitele?
  • Zpracování scénáře AC (případová studie, týmové cvičení)
  • Vedení Assessment Centre – Závěrečné cvičení

Společnost: Smarter, s.r.o.

  • Česká společnost působí na trhu v oblasti vzdělávání a poradenství již více než 13 let v ČR, SR, Maďarsku a Polsku
  • Má 17 interních zaměstnanců a 30 převážně interních nebo exkluzivně spolupracujících lektorů
  • je orientována na profesní rozvoj formou Assessment a Development center, Mystery Shoppingu, sociologických a psychologických šetření a především realizací tréninkových a koučovacích projektů se zaměřením na: obchodní, prodejní dovednosti a manažerské dovednosti, komunikační, prezentační a lektorské dovednosti
  • cz

Profil lektora: 

Aleš Kabátek

Managing Partner společnosti SMARTER. Profesí sociolog s bohatou manažerskou praxí. Vede tréninky v oblasti managementu, ve kterých spojuje „tvrdé“ a „měkké“ dovednosti. Metodicky připravuje AC a DC a je jejich hodnotitelem. Dvacetileté zkušenosti lektora využívá při tréninku lektorů. Koučuje vrcholové manažery v českých, slovenských i nadnárodních firmách (PwC, Deloitte, Baumax, Škoda Auto, Čepro, Rodamco aj. Je publikačně činný (VŠ skripta sociologie, publikace Obchodní a manažerská prezentace, Grada 2010 aj.).

Řekli po tréninku:

„Super možnost, jak se naučit u uchazeče ověřit více věci najednou, nejen odbornost, ale i jiné vlastnosti, jako je nadšení pro práci aj.!“

Po skončení tréninku doporučujeme follow-up.  Jeho konání a další detaily si domluví účastníci na místě s lektorem.

Navazující kurzy: Jak vést makléře a vytvářet podmínky pro tým, Jak trvale zvyšovat obchodní potenciál makléřů. Při zakoupení všech tří kurzů, získáte třetí kurz na polovinu ceny.

Lehké občerstvení (káva, voda, čaj) v ceně kurzu.

Cena: 4 200bez DPH5 082vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje