Detail prezenčního kurzu Zpět na přehled kurzů

Facebook pro profesionály

Co získáte: Dozvíte se a reálně si vyzkoušíte, jaké jsou nejnovější možnosti a trendy v komunikaci a propagaci na sociálních sítí Facebook a Instagram.

Cílová skupina: Tento kurz je vhodný pro uživatele Facebooku a Instagramu, kteří pravidelně používají tyto sítě ke své prezentaci, plnění obchodních cílů a sociální sítě považují za jeden z nejlepších možností, jak oslovit potencionální kupce.

Každý z účastníků je povinen mít s sebou PC s internetovým připojením a účtem na Facebooku a businessovou stránkou, kterou aktivně používá minimálně 1 rok a investuje do reklamy částky v rámci tisíců ročně.

Program:

  • Změny na Facebooku v roce 2018 a jejich důsledky na funkcionalitu Facebooku
  • Trendy v roce 2018 a jejich předpověď na rok 2019
  • Jak se tyto trendy a změny promítly do tvorby obsahu?
  • Jak využít nejnovější technologie pro prezentaci realit na sociálních sítích?
  • Dynamický remarketing pomocí Facebook Pixelu, využití custom a look-alike audiences
  • Jak dosáhnout stanovených cílů pomocí Facebooku
  • Propojení s Instagramem a reklamou v Instagram Stories
  • Využití produktových katalogů a služeb pro zvýšení prodejů i v rámci běžné komunikace
  • Využití pokročilých formátů jako je Video Carousel nebo Instant Experience
  • Využití Lead Ads pro budování seznamu potenciálních kupců/prodejců

 

Profil lektora:

Jakub Lorenc, Peppermint digital, s.r.o.

Zaměřuje se na marketing na sociálních sítích od roku 2010. Během studia na britské univerzitě se věnoval především správě stránek v hudebním průmyslu. V roce 2013 byl vybrán jako jeden z prvních lidí v Česku pro přípravu vstupu sociální sítě Yelp na český trh. Poté prošel několika pozicemi v agenturách a aktuálně působí na pozici Account Director v jedné z nejprestižnějších tuzemských agentur Peppermint digital, kde řídí část komunikace České spořitelny, značek Tefal, Rowenta, KRUPS nebo několika obchodních center v Praze a Mladé Boleslavi. Stále se vzdělává, v roce 2016 získal certifikaci o znalostech v oblasti digitálního marketingu od společnosti Google.

 

Lehké občerstvení (káva, voda, čaj) v ceně kurzu.

Cena: 2 190bez DPH2 650vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje