Umění jednat s různými typy klientů

 Co získáte: Naučíte se, jak poznat, co motivuje jednotlivé typy klientů (cholerik, sangvinik, melancholik, flegmatik) k rozhodnutí, jak se během pár sekund po telefonu nebo při obchodním jednání naladit na vlnu s klientem, aby s vámi rád uzavřel spolupráci. Navedeme vás, jak s klientem dále jednat, i když se nemovitost zrovna nedaří prodat. Zároveň zjistíte, jaký mix jednotlivých typů máte v sobě vy sami.

Cílová skupina: začátečník i zkušený makléř

Program:

  • Typologie klientů (teoretická část)
  • Typologie klientů (praktická část, námitky a jejich reakce u jednotlivých typů)
  • Osobní test typologie

Hodnocení účastníků:

Viac aktívne počúvame klientov, aby sme vedeli nastaviť komunikáciu na ich osobnosť. Toto nastavenie komuníkácie sme začali uplatňovať nie len v biznise, ale i v našom denodennom živote.

Mária a Marián Rusňákovi, majitelé RE/MAX Trend, Slovensko

 

Školení je opravdu úžasné.Určitě plánuji jít ještě jednou, protože rozhodně neuškodí si vše ještě jednou zopakovat. Snažím se stále přemýšlet nad tím, jakého mám klienta před sebou a musím říci, že mi to dost pomáhá se správně na klienty připravit, aby u nich dosáhla takového to ho WOW efektu. Opravdu doporučuji a myslím si, že by to mělo být povinné školení pro všechny.

Monika Maděrová, kancelář RE/MAX 4 you

Vřele doporučuji :-)

Pavel Hassman, majitel kanceláře RE/MAX 4 you

 

 

Občerstvení (káva, čaj, voda) v ceně kurzu.

Cena: 1 790bez DPH2 166vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje