Facebook pro pokročilý marketing

Co získáte: Dozvíte se a reálně si vyzkoušíte, jaké jsou pokročilé možnosti komunikace a propagace vašich aktivit na sociální sítě Facebook, jak nejlépe nastavit kampaně, jaké jsou požadavky na obsah a další zajímavé tipy a triky.

Cílová skupina: Tento kurz je vhodný pro uživatele Facebooku, kteří zde mají osobní profil a stránku, kterou pravidelně používají k prezentaci pracovních aktivit, zvyšování prodejů a náboru realit a uvažují o investici do reklamy, případně do ní již investují.

Každý z účastníků je povinen mít s sebou PC s internetovým připojením a účtem na Facebooku a businessovou stránkou, kterou aktivně používá minimálně 3 měsíce.

Program:

  • Změny na Facebooku v roce 2019 a jejich důsledky na funkcionalitu Facebooku
  • Trendy v roce 2019 a jejich předpověď na rok 2020
  • Nutné úkony před startem reklamních kampaní a investic do tvorby obsahu
  • Pravidla, doporučení a omezení, kterým se musíme přizpůsobit
  • Tvorba obsahu, formátování a cílení propagace
  • Vyhodnocení fungování komunikace a reporting

Profil lektora:

Jakub Lorenc, Boost
Jakub se zaměřuje na marketing na sociálních sítích od roku 2010. Podílel se na vstupu sociální sítě Yelp na český trh, působil mimo jiné v jedné z nejprestižnějších tuzemských agentur Peppermint digital, kde řídil část komunikace České spořitelny, značek Tefal, Rowenta, KRUPS. Neustále na sobě pracuje, což dokazuje získání certifikátu o znalostech v oblasti digitálního marketingu od společnosti Google. V roce 2019 založil agenturu Boost, která svým zákazníkům připravuje prezentace na sociálních sítích, performance marketing a další poradenství.

 

 Lehké občerstvení (káva, voda, čaj) v ceně kurzu.

Cena: 2 190bez DPH2 650vč. DPH

Termíny:

Žádný termín nebyl vypsán.

Mám zájem o kurz

Kurz byl přidán do košíku
Košík již tuto položku obsahuje