Copywriting a komunikace s klienty

Copywriting a komunikace s klienty v realitním oboru s Veronikou Liotard

Popis

Webinář vede: Mgr. Veronika Liotard

Vystudovala na FF JČU obor Bohemistika v praxi, ale v marketigu a podnikání se věnuje již od studií. Vypracovala se jako jeden z prvních copywriterů v Alza.cz, tvořila manuály a školila další copywritery. Portfolio má Veronika velmi široké a mezi její klienty často patří špičky na trhu v daných segmentech. V posledních letech se věnuje především strategiím v komunikaci, psaní jakýchkoliv textů, tvorbě v Canvě a školením copywriterů a zaměstnanců na zákaznických podporách. 

Nejvíc jí baví nastavování komunikace s klienty v rámci společnosti a komplikované situace, do kterých se můžete v komunikaci s klientem dostat. Veronika tvrdí, že nejhodnotnější je udělat z nespokojeného zákazníka chodící reklamu na vaše služby a produkty. 


Kapitoly

Copywriting a komunikace s klienty

Inzerát, který prodává | Veronika Liotard | Záznam webináře z 8.6.2022

Konkrétní návod ve formě webináře, jak napsat atraktivní inzerát, který bude prodávat a současně podporovat vaši značku. Projdeme si proces tvorby kvalitního inzerátu a případné nástrahy, které na vás můžou čekat. Nabídka nemovitosti je vaší reklamou a slouží často jako první kontakt s klientem. Znění takového inzerátu rozhoduje o úspěšném prodeji, ale také o vnímání vaší značky potencionálními zákazníky a klienty. Povíme si také, jak moc lze být originální a kdy fantazii raději držet na uzdě.

Branding a komunikace s klientem | Veronika Liotard | Záznam webináře z 22.6.2022

Komunikace s klientem je v podnikání zásadní. Představíme si základní komunikační kanály, jak s jejich pomocí komunikovat s klienty, jak získávat nové zákazníky a udržet si stávající. Kromě konkrétních tipů a triků se také podíváme na krizovou komunikaci a jak si poradit s nespokojenými klienty, kteří využívají sociální sítě pro hejtování. A ukážeme si, že i průšvih lze využít pro budování pozitivního vnímání vaší značky. Jak hledat mantinely v reklamě a komunikaci, co využívat a co raději nechat pouze pro profesionály a další informace, které vám pomůžou v komunikaci se zákazníky.​