Psychologie prodávajícího, nastavení prodejní ceny, cenové vyjednávání

VYJEDNÁVÁNÍ: JAK SE PROSADIT V DOBĚ KRIZE s Michalem Musilem z GrowJOB

Popis

Jaké techniky využít, když prodávající neslyší na racionální argumenty (rešerše cen sreality nebo Valuo) k nastavení prodejní ceny nemovitosti? Jak využít kontingenční kontrakt v úpravě ceny s prodávajícím? Jak aplikovat techniky jednání o ceně a slevách s nakupujícím? 
Na druhém webináři se podíváme na využití technik a případové studie z aktuálních výzev (nastavení prodejní ceny, vyjednávání o slevě) pro makléře.

Michal Musil spolupracuje přes 10 let s GrowJOB Institute, kde zakládal pražskou pobočku a obchodní tým. Dlouhodobě se zajímá o to, co věda ví v oblastech prodeje, komunikace a vyjednávání. Působil 2 roky jako sales interim manager v reklamní agentuře Attack Promotion, kde měl odpovědnost za rozvoj obchodu a týmu account managerů. Aktuálně spolupracuje se společností LMC na mezinárodním start-upu Arnold, kde pomáhá s obchodem a implementací produktu (nová generace zaměstnaneckých průzkumů) do větších organizací v ČR a zahraničí. Je akreditovaným mediátorem a vede kurz o vyjednávání a komunikaci pro magisterské studenty na České zemědělské univerzitě. Je spoluzakladatelem značky a komunity SalesMajstr, která pořádá komunitní a vzdělávací meet-upy pro obchodníky a obchodnice. Prodej a vyjednávání školil ve firmách jako UniCredit Bank, Bonami, Česká Spořitelna, ČSOB, Zonky, CPI, KPMG, Raynet, Bar který neexistuje a další.



Kapitoly

Záznam webináře