Moderní obchodní etiketa: Jistota a styl při jednání s klienty
Obchodní etiketa
Popis
Jak získat sebedůvěru v komunikaci i s náročnými klienty a v neočekávaných situacích? Co znamená "business protocol" a proč klienti očekávají, že se jím budete řídit? Jak je to vlastně nyní s oslovením, můžete použít jméno? Znalost moderní byznys etikety vám dodá sebevědomí při jednáních s klienty. Dozvíte se, co jsou už zastaralé zvyky z obchodní etikety, jak na zasedací pořádek při jednání. Získáte návod na správné používání titulů, etiketu korespondence nebo volbu vhodných firemních darů.
Z webináře si odnesete:
- jak sebejistě zvládnout podání ruky, oslovování a používání titulů
- co jsou nejčastější chyby v obchodní korespondenci a při telefonování
- jak na pozdravy, podání rukou, objetí nebo polibky na tvář
- tipy a trendy v obchodním rozhovoru, který odráží evropské standardy
- moderními pravidla pro jednání v kanceláři, v kavárně i jinde
- návody, jak vytvářet prostředí respektu a profesionální úrovně
Přednášející: Daniel Šmíd