Moderní obchodní etiketa: Jistota a styl při jednání s klienty

Obchodní etiketa

Popis

Jak získat sebedůvěru v komunikaci i s náročnými klienty a v neočekávaných situacích? Co znamená "business protocol" a proč klienti očekávají, že se jím budete řídit? Jak je to vlastně nyní s oslovením, můžete použít jméno? Znalost moderní byznys etikety vám dodá sebevědomí při jednáních s klienty. Dozvíte se, co jsou už zastaralé zvyky z obchodní etikety, jak na zasedací pořádek při jednání. Získáte návod na správné používání titulů, etiketu  korespondence nebo volbu vhodných firemních darů.

 
Z webináře si odnesete:

  • jak sebejistě zvládnout podání ruky, oslovování a používání titulů
  • co jsou nejčastější chyby v obchodní korespondenci a při telefonování
  • jak na pozdravy, podání rukou, objetí nebo polibky na tvář
  • tipy a trendy v obchodním rozhovoru, který odráží evropské standardy
  • moderními pravidla pro jednání v kanceláři, v kavárně i jinde
  • návody, jak  vytvářet prostředí respektu a profesionální úrovně

Přednášející: Daniel Šmíd


Kapitoly

Záznam webináře | 4.12.2024